مدیر آموزش و پرورش نایین:

دانش آموزان در فتنه اخیر، مانع تحقق هدف استکبار شدند

نایین(پانا)_حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش نایین طی پیامی، دانش آموزان و فرهنگیان را به راهپیمایی استکبارستیزانه ۱۳ آبان دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در فتنه اخیر، مانع تحقق هدف استکبار شدند

حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش نایین طی پیامی، دانش آموزان و فرهنگیان نایین را به راهپیمایی استکبارستیزانه ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

امسال هفته ی بسیج دانش آموزی و روز نوجوان و دانش آموز معطر به عروج ملکوتی هموطنان مظلوم به ویژه دانش آموزان عزیز در حمله تروریستی گروه تکفیری داعش به نیابت از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام (شاه چراغ گردید.

به فضل الهی و هدایت های پیامبر گونه ی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و بیداری و بصیرت ملت شریف ایران به ویژه جوانان و نوجوانان در این ایام که استکبار با ایجاد اغتشاش و ناامنی وجنگ رسانه ای، نسل آینده ساز انقلاب را هدف تهاجم قرار داده است، ناکام ماند و آرزوهای خود را به گور برد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه مدافعان امنیت و شهدای دانش آموز و گرامیداشت این ایام از همه ی همکاران محترم فرهنگی و دانش آموزان عزیز دعوت نموده با حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان، یک بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی، انسجام و یکپارچگی در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت با آرمانهای امام و شهدا را اعلام نمایند.

الیس الصبح بقریب

حمید شهریاری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین

خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار