مدیر آموزش و‌ پرورش ناحیه یک ری:

دانش‌آموزان، آینده‌سازان این نظام هستند

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک‌ شهرری گفت دانش‌آموزان، آینده‌سازان این نظام در عرصه اجتماعی، فرهنگی و آموزشی محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، آینده‌سازان این نظام هستند

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک‌ شهرری در مراسم برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در کانون امام خمینی (ره) در شهرری، بیان کرد: روز دانش آموز مصادف با روز استکبارستیزی است؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی که به همت رهبری حضرت امام خمینی (ره)، شکل گرفت و با حضورم مردم، جوانان و نوجوانان، انقلاب شکوهمند ایران عزیزمان به پیروزی رسید، دشمن احساس خطر کرد و همچنان سعی بر این دارد که به داخل کشور نفوذ کند، اما دانش آموزان باید هوشیار باشند تا در این فراز و نشیب‌ها مسیرشان‌ به انحراف کشیده نشود.

وی در ادامه افزود: بسیاری از مردم در مقابل دشمن از وطنشان دفاع کردند تا عزت و استقلال در کشور عزیزمان، حکم‌فرما شود و امروزه دانش‌آموزان، به عنوان آینده‌سازان این نظام که در عرصه اجتماعی، فرهنگی و آموزشی حضور دارند باید در حفظ ارزش‌ها، استقلال و عزت، کوشا و مقاوم باشند.

نوروزیان در پایان گفت: بازی‌های بومی و محلی به سلامت روان، سلامت جسم و در تنظیم فعالیت‌های عضلانی، جسمانی و مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان کمک می‌کند و با انجام دادن این بازی‌ها کودکان، نظم و قانون را درک می‌کنند و این موضوع به کمتر شدن مشکلات جامعه نیز کمک می‌کند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا میرحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار