برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم به یاد شهدای دانش‌آموز شاهچراغ

بیرجند(پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان، کرسی تلاوت قرآن به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم به یاد شهدای دانش‌آموز شاهچراغ

محمدعلی حسن آبادی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفت و گو با پانا گفت: در آستانه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و به یاد شهدای حرم مطهر شاهچراغ شیراز به ویژه دانش آموزان شهید این حادثه تروریستی کرسی تلاوت قرآن در استان برگزار شد.
وی با اشاره به تداوم برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم در مدارس استان افزود: برگزاری این محافل در راستای بسته عملیات دانش آموزی شاهچراغ بوده که در آن جمعی از قاریان ممتاز فرهنگی و دانش آموز استان به تلاوت کلام الله مجید می پردازند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری طرح آسمانی ها در مدارس استان خاطر نشان کرد: در این طرح دانش آموزان در سطح مدارس استان به نیابت شهدای دانش آموز حادثه شیراز به ختم قرآن می پردازند.
حسن آبادی در پایان با محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز افزود: هدف دشمن از این گونه اقدامات وحشیانه هدف قراردادن وحدت و یکپارچگی ایران قوی بوده که با هوشیاری ملت ایران و دانش آموزان به شکست خواهد انجامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار