رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز:

انجمن اولیا و مربیان 35 مدرسه البرز رتبه برتر کشوری را به‌دست آوردند

کرج (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت انجمن اولیا و مربیان 35 مدرسه این استان به‌عنوان برتر کشوری شناخته شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان 35 مدرسه البرز رتبه برتر کشوری را به‌دست آوردند

اسماعیل یاری شیرمرد، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز ضمن تبریک آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان، اظهار کرد: این انجمن ها از مجموع ۳۰۰ امتیاز ارزیابی توانستند با کسب امتیاز بالا برای البرز افتخارآفرینی کنند.

وی بیان کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان با هدف تجلیل از فعالان این عرصه، یادآوری اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان مدارس، بررسی وضعیت موجود، توسعه سطح مشارکت خانه و مدرسه و هم افزایی روش های تربیتی در این دو نهاد اصلی تربیتی برگزار می شود.

یاری شیرمرد، شعار هفته پیوند اولیا و مربیان در سال تحصیلی 1402-1401با شعار" همبستگی ملی، انجمن اولیا و مربیان پویا و مشارکت هدفمند اولیا " ذکر کرد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان با بیان اینکه به منظور معرفی هفته پیوند، ستاد گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در البرز تشکیل شد، اضافه کرد: بخشنامه و روزشمار این هفته نیز به ادارات و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان ارسال شد.

وی یادآوری کرد: برنامه ها با توجه به شرایط و زیست بوم جدید آموزش وپرورش در این وضعیت کرونایی طراحی شده است.

یاری شیرمرد خانواده را رکن مهم تعلیم و تربیت دانست و عنوان کرد: ارتباط خانواده با مدرسه یک الزام در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: هرچه ارتباط خانواده با مدرسه بیشتر باشد، علاوه بر ترغیب فرزندان به تحصیل علم و دانش، آنان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون تر خواهد کرد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز برنامه متمرکز بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان این استان در کانون فرهنگی تربیتی رشد در کرج برگزار می شود.

وی گفت: در این برنامه با نگاه کارشناسانه در زمینه نقش انجمن مدارس در زیست بوم جدید، مشکلات پیش روی اولیا در شرایط فعلی و انتظارات انجمن از مسوولان و اصلاح ساختار انجمن و آموزش خانواده به منظور تقویت نقش مردمی انجمن در مدارس استان البرز سخن گفته شد.

شیرمردی افزود: از انجمن اولیا و مربیان برتر کشوری استان البرز هم با اهدا لوح تقدیر تجلیل می شود.

هفته پیوند اولیا و مربیان همه ساله از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار