خروش هزاران نفری دختران دانش‌آموز دهه هشتادی

اصفهان(پانا) - مراسم نور چشم با حضور بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز دختر اصفهانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
خروش هزاران نفری دختران دانش‌آموز دهه هشتادی

مراسم نور چشم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

این مراسم با اجرای سرود سلام فرمانده توسط حاج ابوذر روحی به‌عنوان میهمان ویژه و هم‌خوانی دانش‌آموزان نواحی شش‌گانه همراه شد تا طنین ندای لبیک دانش‌آموزان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از مرکز استان اصفهان تا آن‌سوی مرزهای میهن را نشان دهد.

اقامه نماز جماعت در این مراسم با هدف تقویت فضای معنوی، گسترش فرهنگ مسجد و نماز، تعمیق بینش، بصیرت و نشاط فرهنگی و انقلابی در بین دانش‌آموزان برگزار شد که استقبال بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز اصفهانی را به دنبال داشت.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم ضمن درود بر روان پاک شهدا اظهار داشت: تعلیم‌وتربیت دینی ریشه در تربیت نبوی دارد؛ رحمت جهانیان بودن مهم‌ترین ویژگی‌های نبی مکرم اسلام (ص) است، ایشان بااخلاق نیک انسان‌ها را گرد دین اسلام جمع و آنها را آموزش داد.

وی ادامه داد: در مکانی قرار داریم که خواستگاه شهیدان، انسان‌های والا و علما به گفته تاریخ است؛ تخته پولاد بزرگ‌ترین آرامگاه پس از والدی السلام است.

ابراهیمی گفت: نماز سرلوحه برنامه‌های زندگی ماست و باید در جامعه‌ی دینی، هویت ملی و انقلابی خود را تقویت کنیم و به دیگران بفهمانیم توجه به نماز اصل و اساس رشد و شکوفایی جامعه است؛ اگر توجه به نماز جماعت در مدارس تقویت شود این بهترین سلاح مبارزه با بی‌دینی و بی‌اخلاقی است و این امر که مهم‌ترین برنامه زندگی خود را خواندن نماز قرار داده‌اید، افتخارآمیز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: هویت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که دشمن هدف قرار داده، تا دانش آموزان را بی هویت کند، نماز به دانش‌آموزان هویت می‌بخشد و تربیت دینی را تقویت می‌کند؛ نسل جدید انقلابی‌تر از نسل دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰ است و نوجوانان و جوانان دهه ۹۰ و دهه ۸۰ سربازان تمدن نوین اسلامی و امام زمان (ع) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار