طرح نور چشم «نماز جماعت در مدارس» در شهرستان جویبار برگزار شد

جویبار(پانا)- طرح نور چشم به همراه نماز جماعت همزمان با سراسر مدارس استان با حضور معاونت پرورشی آموزش و پرورش جویبار و مسئول طرح هجرت این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح نور چشم «نماز جماعت در مدارس» در شهرستان جویبار برگزار شد

با حضور ذکراله محمدی فر رئیس حوزه علمیه برادران و مسئول نیرو های طرح امین و طرح هجرت شهرستان جویبار، ابوالقاسم ساداتی معاونت پرورشی، محمدتقی اصغری کارشناس قرآن،نماز و عترت، ونداد بوداغی کارشناس امور تربیتی، عبداله رستگار مسئول دارالقرآن شهرستان، اجرای طرح «نورچشم» همراه با اقامه نماز جماعت در مدارس، همزمان در سراسر استان مازندران در نمازخانه مدرسه مسعود نوایی شهرستان جویبار همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و نواختن زنگ اقامه نماز برگزار شد.
بعد از اقامه نماز مراسم مولودی خوانی کامران پاکزاد همکار فرهنگی اجرا شد.
در ادامه مراسم ابوالقاسم ساداتی معاونت پرورشی شهرستان ضمن تشکر از عوامل اجرایی مدرسه و دانش آموزان، گفت: آنچه که باعث سعادت دنیا و آخرت می باشد نماز است.

وی در ادامه ضمن اهمیت نماز در تشریح آن برای دانش آموزان گفت: مهمترین نمره برای دانش آموزان انضباط است و اگر دانش آموزی نتواند انضباط خوبی داشته باشد در راه یابی به مراحل بالاتر به مشکل برمی خورد نماز هم به همین ترتیب، آنچه که موجب سعادت انسان خواهد شد نماز است.
در ادامه مراسم حجت الاسلام ذکراله محمدی فر ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله (ص) حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، گفت: پیامبر اکرم فرمودند: خداوند به من هدیه ای داد که به هیچ نبی قبل از من اهدا نکرد و آن نماز جماعت است.۰اگر می خواهیم در دنیا و آخرت اعتبار پیدا کنیم باید توجه ویژه ای به نماز اول وقت داشته باشیم، در همه جا، اداره، مدرسه، مراسمات و هر جایی حضور دارید توجه ویژه به نماز اول وقت داشته باشید.
در پایان این مراسم ضمن پذیرایی، به دانش آموزان موذن، مکبر و پاسخ دهنده به سوالات شرعی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
خبرنگار: محمد تقی اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار