امام جمعه صفادشت تأکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی آموزش و پرورش نسبت به رشد اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های امروز نماز جمعه بر اهمیت برنامه‌ریزی آموزش و پرورش نسبت به رشد اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه‌ریزی آموزش و پرورش نسبت به رشد اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: لازم است آموزش و پرورش نسبت به رشد اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان برنامه داشته باشد، چرا که دشمن و عوامل آن در کمین دانش‌آموزان نشسته‌اند، اجازه نمی‌دهیم برخی از عناصر فاسد رخنه کرده در آموزش و پرورش از احساسات دانش‌آموزان سوءاستفاده کنند و خودشان را پشت دانش‌آموزان پنهان کنند و از احساسات مردم سوء استفاده کنند.

وی افزود: لازم است وزیر آموزش و پرورش با کارگردانان آموزش تهمت و فحاشی به دانش آموزان برخورد کند.

خوبرو تأکید کرد: اقتدار و ایستادگی کشور، مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری است، امروز دشمن، رهبر عزیزمان را بخوبی شناخته و برخی خائن به وطن به ایشان بی‌حرمتی می‌کنند.

وی ادامه داد: این توقع بی‌جایی است که اگر رئیسی، مرئوسی، یک قاضی، یک مسئول بخشی از کشور، اشتباه کرد، برخی خائن به کشور فوراً اصل نظام را نشانه می‌گیرند و اهانت به مقام رهبری می‌کنند، هر چند این دسته در مقابل جامعه انقلابی ارزشی ندارند، البته سخنرانی رهبر تمام نقشه‌ها و بودجه‌های دشمن و مجریان ماهر بکار گرفته شده را خنثی می‌کند و این نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار