مدیر آموزش و پرورش ملارد:

بصیرت معلمان، خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است

ملارد(پانا )- مدیر آموزش و پرورش ملارد در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ملارد معلمان و دبیران را افسران جنگ نرم کنونی برشمرد و عنوان کرد دبیران و معلمان هم اکنون در خط مقدم جنگ نرم در حال مبارزه هستند که با بصیرت آنها می‌توان فتنه‌های دشمن را خنثی کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت معلمان، خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است

سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش ملارد در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ملارد گفت: تمام آسایش و آرامشی که کشور هم اکنون از آن برخوردار است را مدیون تک تک خون شهدای دفاع مقدس هستیم و باید قدردان آنها باشیم و یاد شهدا را همواره زنده نگه داریم.

وی افزود: هم اکنون نیز در دوران جنگ نرم فرهنگیان و معلمان رسالت بزرگی را به همراه دارند آن هم بصیرت افزایی است تا تمامی فعالیت ها و فتنه های که دشمنان شناسایی کنند و فریب آنها را نخورند همانند زمان جنگ که فرهنگیان خود شهید شدند و نیز شهید تربیت کردند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با بیان این موضوع که معلمان تاثیر بسزایی در تفکر دانش آموزان دارند تصریح کرد: فرهنگیان لازم است بصیرت افزایی را برای دانش آموزان رقم بزنند تا آنها بتوانند در میان فتنه هایی که دشمن ها علیه نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده را خنثی کنند و از فتنه های آنها در امان باشند.

سعید تیموری‌راد در رابطه با تحرکات اخیر اجتماع گفت: متاستفانه هم اکنون در جامعه مشاهده میکنیم که برخی افراد سودجو به بهانه های متفاوت به اموال و جان مردم، نیروهای انتظامی و امنیتی کشور آسیب میرسانند که این فعالیت ها بسیار زشت و زننده هستند و باید تمامی افراد جامعه هوشیار و بیدار باشند تا فریب این افراد را نخورند.

وی در پایان از دست اندر کاران این برنامه فرهنگی به ویژه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کانون بسیج دانش آموزی تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار