برگزاری جشن عاطفه‌ها در 2500 آموزشگاه استان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در نزدیک به 2500 آموزشگاه با مشارکت بیش از 180 هزار دانش‌آموز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه‌ها در 2500 آموزشگاه استان خراسان جنوبی

سید‌علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری آیین جشن عاطفه ها اظهار کرد: آیین نمادین این جشن با شعار « با هم مشق مهربانی بنویسیم » در دبستان محدثه شهرستان بیرجند با حضور مسئولین استانی و 550 دانش آموز این آموزشگاه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها در شهریورماه، افزود: مردم نوع دوست خراسان جنوبی در مرحله نخست بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان محروم استان کمک کردند.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در مدارس استان، تصریح کرد: 60 درصد کمک های مردمی غیرنقدی و 40 درصد نقدی بوده است که این کمک ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، آموزش و پرورش و مدیران مدارس بین این دانش آموزان توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه پویش عاطفه ها محدود به آغاز سال تحصیلی نبوده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد، افزود: شرکت فعال و همه جانبه دانش آموزان و اولیاء در این امر خداپسندانه، برگزاری همایش انفاق و بخشش و گسترش آن در سطح جامعه و مشارکت فعال مربیان و اولیاء مدارس در فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه از مهم ترین اهداف برگزاری پویش عاطفه ها در سطح مدارس استان است.

گفتنی است کمک های جمع آوری شده در این مراسم توسط آموزشگاه های سطح استان، برای دانش آموزان نیازمند همان آموزشگاه هزینه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار