مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد:

شورای دانش‌آموزی، فرصتی برای حضور فعال دانش‌آموزان در عرصه پرورشی است

ملارد(پانا)- مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارددر نخستین ستاد انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت یکی از فرصت‌هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی با ابعاد وسیع می‌شود، حضور در شورای دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی، فرصتی برای حضور فعال دانش‌آموزان در عرصه پرورشی است

سید رشید حسینی، مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد در نخستین ستاد انتخابات شورای دانش‌آموزی بیان کرد: یکی از فرصت‌هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان را فراهم می‌کند، شورای دانش‌آموزی است که رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان‌ساز اسلام را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: حضور موثر و خودانگیخته در فعالیت‌های گروهی، برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس به منظور ورود این قشر عظیم و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است.

حسینی افزود: قرار است این برنامه در تمامی مدارس منطقه اجرا شده و دبیرستان نمونه دولتی دکتر هشترودی و عصمت میزبان انتخابات شورای دانش‌آموزی به صورت منطقه‌ای باشند.

وی تأکید کرد: تمرین مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری و تقویت روحیه انتقادپذیری، حسن سلوک و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی در آینده، از اهداف اجرای این برنامه است و با نظارت کامل مجموعه پرورشی در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار