مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر:

‌امسال کمترین کلاس بدون معلم را داریم

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر گفت سازماندهی و ساماندهی مدارس انجام شده است و امسال در شهرستان شاهین‌شهر کمترین کلاس بدون معلم وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
‌امسال کمترین کلاس بدون معلم را داریم

علیرضا اکبرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر در گفت‌وگو با پانا در مورد اهداف و برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر برای سال تحصیلی جدید بعد از دو سال کرونا گفت: «اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین ابلاغ شده است، متاسفانه به سند تحول بنیادین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است توجه نشده است، اما در این دولت، این سند روز به روز جای خودش را در آموزش و پرورش و در سطح مدارس پیدا می‌کند.»

وی افزود: «6 ساحت که در سند تحول بینادین آمده است، ساحت اعتقادی اخلاقی دینی اسلامی به عنوان ساحت بسیار مهم این سند است. در مورد ساحت‌های علمی و آموزشی، ساحت زیستی و بدنی، تحرک بدنی و تربیت بدنی، ساحت اجتماعی و سیاسی، ساحت اقتصادی و حرفه‌ای و ساحت زیبایی‌شناسی و هنری برنامه‌های‌مان را باید تدوین و طراحی کنیم.»

اکبرپور تاکید کرد: «نگاه اصلی و اساسی آموزش و پرورش شاهین شهر ارتقای مباحث اخلاقی دینی، فرهنگی، هنری، قرآن و عترت و در مجموع استعدادیابی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان به‌عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش است. نگاه دوم، مباحث علمی و آموزشی به‌عنوان بعد آموزشی آموزش و پرورش و نگاه سوم هم بحث پشتیبانی و مباحث اداری است که باید پیگیری بشود. در حال پیگیری سه مقوله پرورشی، آموزشی، اداری و پشتیبانی هستیم و برنامه‌ها و فعالیت‌ها را طراحی می‌کنیم.»

وی ادامه داد: «سازماندهی و ساماندهی مدارس انجام شده است و امسال کمترین کلاس بدون معلم را داریم که این رشد و توسعه چشمگیری محسوب می‌شود.»

خبرنگار: پانیز ترک عوض‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار