مراسم تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک شهرری، جمعی از همکاران فرهنگی و اولیا دانش‌آموزان در مدرسه امام علی(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در ناحیه یک شهرری

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در این مراسم اظهار کرد: امنیت، اقتدار و آرامش امروز اسلام حاصل رشادت‌ها و خون پاک و مطهر شهدا است؛ آرامش حاکم بر کشور را مدیون تلاش و همت شهدا هستیم؛ پیکر مطهر شهدای اسلام، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری به میهن خود بازگشت؛ امید است با استعانت گرفتن از الطاف الهی راه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم و در راه پاسداری و محافظت کشور همانند آنان جان‌فشانی کنیم.

وی در ادامه اذعان کرد: بازگشایی مدارس در هفته دفاع مقدس اتفاق بسیار معنوی و فرخنده‌ای است و در این هفته پیکر پاک و مطهر بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس به دست نوجوانان و جوانان انقلابی تشییع شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم همراه با نوحه‌خوانی مداح اهل‌بیت(ع)، علی خلیلی، معاون پرورشی مدرسه امام علی (ع)، سینه‌زنی و اجرای تواشیح در کنار پیکر پاک شهید در محوطه حیاط آن مدرسه باحضور همکاران فرهنگی، اولیا و دانش‌آموزان برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار