مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

اهمیت و ضرورت ساماندهی سرویس مدارس

اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد ساماندهی سرویس مدارس برای آموزش و پرورش مهم بوده و 23 شهریور ‌مانور سرویس ایاب و ذهاب مدارس در مرکز استان انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت و ضرورت ساماندهی سرویس مدارس

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه مدیران مدارس نواحی 1و 2 اردبیل با اشاره به آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی گفت: مدیران مدارس بایستی سریعا نسبت به عقد قرارداد با شرکت های ارائه کننده سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان اقدام و در این بخش دغدغه اولیا مرتفع شود.

وی خاطر نشان کرد: گفتمان آموزش و پرورش استان، گفتمان مشارکت با دستگاه های اجرایی است به همین منظور در بخش ساماندهی سرویس مدارس از همکاری و همراهی استانداری، پلیس راهور، شهرداری و سایر نهادها استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: دغدغه اولیا در این بخش برای ما مهم بوده و تمام تلاش ما این خواهد بود تا با ساماندهی سرویس مدارس تا شروع سال‌تحصیلی، مهری با نشاط و بدون استرس برای دانش آموزان و اولیا رقم بخورد.

صفری گفت: به منظور بازگشایی شکوهمند مدارس، همه عوامل انسانی در آموزش و پرورش باید پای کار باشند و با کار و تلاش مضاعف نسبت به جبران نواقص موجود اقدام کنند.

سرهنگ سید حجت فتاحی، فرمانده پلیس راهور استان هم در این جلسه گفت: آموزش و پرورش برای همه ارکان نظام مهم بوده و همه دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی هم با تمام توان در خدمت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی افزود: به منظور ساماندهی سرویس دانش آموزی ضمن همکاری با آموزش و پرورش، از روز بازگشایی مدارس تا 15 مهرماه، نیروهای پلیس برای برقراری امنیت و کنترل ترافیک در محوطه مدارس شهر حضور مؤثری خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار