برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیشابور

نیشابور(پانا)-آئین تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیشابور در محل تکیه ابوالفضلی این شهرستان برگزار و از ۴۰۰ دانش‌آموز قرآنی نیشابور، تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیشابور

علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی نیشابور، در دو مرحله غیرحضوری و حضوری صورت گرفته که مرحله نهایی آن به صورت حضوری و در محل بقعه متبرکه امام زاده محمد محروق شهرستان نیشابور، برگزار شد.

وی عنوان کرد: از، بیش از ٧٠٠٠ دانش آموز شرکت کننده در این دوره از مسابقات، حدود ٢٠٠٠ دانش آموز قرآنی به مرحله نهایی راه یافتند و نهایتا ۴٠٠ دانش آموزان عزیز قرآنی به عنوان برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی نیشابور اعلام شده که در این مراسم، از آن ها تجلیل شد.

در پایان، علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، از زحمات عوامل اجرایی این مراسم و از حضور تمامی مسئولین شهرستانی، مدیران و معاونین مدارس همچنین اولیاء و دانش آموزان قرآنی، تشکر کرد.

خبرنگارپانا: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار