به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های تهران انجام شد

سفر یک روزه آموزشی، تفریحی خبرنگاران دانش‌آموز پانا شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های تهران، سفر یک روزه آموزشی، تفریحی با هدف بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی و تربیتی، برای دختران خبرنگار دانش‌آموز پانا مناطق بیست و یک‌گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه آموزشی، تفریحی خبرنگاران دانش‌آموز پانا شهرستان‌های تهران

در ابتکاری نوآورانه و جدید از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های تهران، سفر یک روزه آموزشی، تفریحی برای تعدادی از دانش‌آموز دختر خبرنگار فعال خبرگزاری شهرستان‌های تهران، برگزار شد.

در این برنامه ابتدا دانش آموزان در نشستی با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سعید دهنوئی معاون پرورشی و فرهنگی، حسین سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش آموزی استان و سرپرستان خبرگزاری پانا شهرستان‌های تهران، به معرفی خود و بیان دغدغه ها و نظریات حرفه ای خبرنگاری و رسانه پرداختند.

دانش‌آموزان سپس با حضور در خبرگزاری پانا، با فرشته مرادی، مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کردند؛ دانش‌آموز خبرنگاران حاضر در این دیدار صمیمی، به بیان دغدغه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و با تاکید مدیرعامل پانا، مقرر شد این مطالبات پیگیری شود و به نتیجه برسد.

همچنین در این نشست آموزشی، حسین پاریاس دبیر گروه عکس خبرگزاری پانا، نکاتی در زمینه اصول تهیه گزارش تصویری و عکس خبری عنوان کرد و به ارائه آموزش‌هایی در این زمینه پرداخت.

در ادامه این سفر یک روزه، دانش آموزان از مجموعه رویا پارک تهران بازدید کردند.

گفتنی است در جریان این سفر از دانش‌آموزان فعال خبرگزاری شهرستان‌های استان تهران تقدیر و از سوی خبرگزاری پانا، به آنها کارت خبرنگاری استانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار