حضور سرزده مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در شهرستان سرعین

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با حضور شبانه و سرزده در شهرستان سرعین، از نزدیک در جریان پیشرفت کار احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه شهیدعباسی (طرح شهید سلیمانی) قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۰۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور سرزده مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در شهرستان سرعین

کلام اله صفری ،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت در جریان بازدید از پیشرفت کار احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید عباسی، ضمن ابراز رضایمتندی از روند تکمیل پروژه از تلاش های صورت گرفته در این راستا توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اجرای دقیق تعهدات منعقد شده فی مابین آموزش و پرورش استان و پیمانکار پروژه مورد انتظار است؛ بر تعامل و همکاری حداکثری آموزش و پرورش شهرستان با پیمانکار جهت تسریع در تکمیل بخش­‌های باقی مانده پروژه تأکید کرد.

سجاد محسن پور، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سرعین نیز ضمن ارائه گزارش از پیشرفت مرحله ای احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید عباسی در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با استفاده از ظرفیت داخلی و همچنین بهره مندی حداکثری از تعاملات بین بخشی در صدد است زمین چمن مصنوعی شهید عباسی به عنوان اولین زمین چمن شهرستان در بالاترین کیفیت احداث و به بهره برداری برسد.

گفتنی است پروژه احداث زمین چمن مصنوعی شهید سلیمانی مدرسه شهید عباسی با صرف اعتباری حدود 4 میلیارد ریال در دست اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار