امام جمعه ملارد:

قرارگاه جهادی تربیتی در آموزش و پرورش، لازمه مبارزه با تهاجم فرهنگی است

ملارد(پانا)- امام جمعه ملارد در افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر بیان کرد در عصر کنونی که تهاجم فرهنگی و تبلیغات نامناسب غربی بسیار زیاد است، وجود قرارگاه جهادی تربیتی در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه جهادی تربیتی در آموزش و پرورش، لازمه مبارزه با تهاجم فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد در افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش، بیان کرد: جهاد بیرونی جنگ با دشمن است و جهاد اکبر جهاد با نفس، با شیطان، تنها موجودی که می‌تواند با خودش جهاد کند و بجنگد، انسان است.

وی در مورد کارزار با عقاید نادرست و تهاجم فرهنگی بیان کرد: جهاد فرهنگی که امروز مشهود است، دشمن امروز با هجوم به فرهنگ و عقاید مردم، شبهات را هدف قرار داده و در حال نفوذ به فرهنگ دینی و ملی ما است و طبیعتاً این کار را از دانش‌آموزان آغاز می‌کند.

خوبانی ضمن اشاره به اهمیت مدرسه در پرورش دانش‌آموزان گفت: مهم ترین مرکز تعلیم و تربیت مدرسه است، همچنین پایه‌های جامعه را خانواده می‌سازد که در حال حاضر، دشمن این دو مرکز تربیتی را مورد هدف قرار داده است.

امام جمعه ملارد تصریح کرد: وظیفه ما کنار زدن پرده غفلت از طریق دادن بینش و روش‌های تربیتی برای رسیدن به خویشتن‌داری و پاسخگویی به شبهات نسل جدید است، ایجاد شبهه شاید در یک پاراگراف باشد اما برای جواب باید کتاب نوشت و رفع شبهه برای مخاطب بسیار مشکل است.

وی خاطرنشان کرد: تأسیس این قرارگاه بسیار ارزشمند است، چراکه می‌توان در این نهاد به دانش‌آموزان برای رسیدن به پاسخ سوالات و شبهات کمک کرد.

در این افتتاحیه، سعید تیموری‌راد به عنوان مسئول قرارگاه جهادی تربیتی و عبدالوهاب ولی‌محمدی، به عنوان دبیر قرارگاه معرفی شدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار