مدیر گروه سلامت روان و معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

خانواده‌ باید هدف از ازدواج را همراه با مهارت‌آموزی به فرزندان توضیح دهد

نیشابور (پانا) - مدیر گروه سلامت روان و معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور عنوان کرد خانواده‌ باید هدف از ازدواج را همراه با مهارت‌آموزی به فرزندان تبیین کند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ باید هدف از ازدواج را همراه با مهارت‌آموزی به فرزندان توضیح دهد

همزمان با هفته ازدواج مراسم ازدواج آسان 30 زوج جوان نیشابوری که عقد آنها در سال‌های (1399_1400_1401) صورت گرفته و بدلیل مشکلات مالی و نیازمندی‌های دیگر توانایی برگزاری جشن و مراسم را نداشته‌اند با حضور محمد آذینی، مدیر گروه سلامت روان و معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد.

مدیر گروه سلامت روان و معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور در گفت و گو با پانا گفت: «جوانان مسائل و دلایل زیادی برای ازدواج نکردن در سنین مختلف دارند. تحصیلات، مسائل اقتصادی، شغل و کار مناسب از نمونه مشکلات جوانان برای ازدواج است.»

وی افزود: «وقتی مبحث ازدواج پیش می آید، خانواده ها باید این مهارت را داشته باشند که به فرزندان خود هدف از ازدواج را توضیح دهند. زمانی که این موضوع به درستی برای جوانان شرح داده شود، برای ازدواج آمادگی بیشتری دارند.»

آذینی در ادامه بیان کرد: «جوانانی که اعتماد به نفس و عزّت نفس بالاتری دارند، مسئولیت بیشتری در قبال خانواده می پذیرند و این جوانان ازدواج موفقی خواهند داشت.»

معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: «ازدواج اگر درست، ساده و به جا باشد؛ هیچ مانعی برای ادامه تحصیل نیست و حتی می تواند یک تشویق بسیار عالی هم باشد و زوجین به مدارج بالاتری خواهند رسید.»

گفتنی است این رویداد به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) و پایگاه های مقاومت (میثاق_ریحانه النبی_ساجده وحسنی) برگزارشد.

دانش آموز خبرنگار: مریم شورگشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار