رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ساری:

برگزاری طرح مجله خبری در ناحیه یک ساری

ساری (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک ساری گفت در طرح مجله خبری تمامی اقشار دانش‌آموزی همچون نمایندگان مجلس شورای دانش‌آموزی و دانش‌آموزان خبرگزاری پانا حضور دارند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح مجله خبری  در ناحیه یک ساری

حمید آزاد شهابی در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری پانا عنوان کرد: با اشتراک گذاری خبرها تمامی افراد از توانایی و مهارت های شما آگاه خواهند شد و شما را باور خواهند داشت که چگونه می‌توانید این تصاویر و خبرها را انتقال دهید.

وی اظهار کرد: امروز خبرنگاران بزرگ، «رسانه» را «قدرت» می‌دانند و با این دیدگاه وارد عرصه خبر و خبرنگاری می‌شوند. هر چه شناخت خبرنگار از خبر بیشتر و از نیازها و حساسیت‌های مخاطب آگاه باشد، در تهیه و تولید و نگارش و بیان خبر دقیق تر عمل می‌کند. خبرگزاری پانا هم رسانه بسیار خوبی در آموزش و پرورش استان است و تمامی خبرها را در حوزه های مختلف تحت پوشش قرار می دهد به همین جهت باید در تهیه خبر و شناخت سوژه ها بر اساس اصول خبری دقت نظر داشت.

آزاد شهابی از برگزاری طرح مجله خبری خبر داد و افزود: در طرح مجله خبری تمام اقشار دانش آموزی همچون نمایندگان مجلس شورای دانش‌آموزی و دانش آموزان خبرگزاری پانا حضور دارند و فعالیت های گوناگونی در حوزه های مختلف انجام خواهند داد.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک ساری در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران پانا در حوزه های تربیتی، فرهنگی، اقتصادی، هنری، سیاسی و اجتماعی فعالیت خواهند کرد و خبرها را به تمامی مجموعه های شهرستانی انتقال خواهند داد.

دانش آموز خبرنگار: نیلوفر رضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار