سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

تعامل نهادها با آموزش و پرورش، راهی جهت حل مشکلات مدارس است

ملارد(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش ملارد در نشست با مسئولان بخش صفادشت، تعامل سازنده و همراهی نهادها با آموزش و پرورش را راهی جهت حل کمبودهای مدارس منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تعامل نهادها با آموزش و پرورش، راهی جهت حل مشکلات مدارس است

سعید تیموری‌راد در نشست تعاملی آموزش و پرورش و نهادهای دیگر، با هدف بررسی مشکلات مدارس شهرک امید، مسکن مهر صفادشت و تلاش برای رفع آن‌ها بیان کرد: دانش‌آموزان این منطقه، آینده سازان این جامعه در آینده و عهده‌دار مشاغل مختلف خواهندبود، بنابراین فراهم کردن فضایی آرام جهت تعلیم و تربیت آنان از ضروریات است.

وی ادامه داد: دسته‌ای از مشکلات مدارس نظیر انشعابات، کمبود فضای آموزشی و مشکلات مالی قطعاً با همراهی نهادهایی چون شهرداری قابل رفع است و تعامل نهادها با هم راهی برای کاهش کمبودها است.

این نشست با حضور حجت‌الاسلام مهدی خوبرو امام جمعه، محمدعلی کریمی شهردار و غلامحسین خدایار رییس شورای شهر صفادشت، با سرپرست آموزش و پرورش ملارد برگزار شد و در آن شهرداری متعهد شد انشعاب گاز مدرسه جدید‌الاحداث راز را که یک سال بدون انشعاب بوده را راه‌اندازی کند، همچنین مدرسه شقایق‌ها که 4 سال از لحاظ انشعاب آب مشکل داشته را پیگیری کند و امنیت ظاهری مدارس راز، سردار سلیمانی و امید را تا مهرماه تأمین کند.

تأسیس یک مدرسه توسط شهرداری تا مهرماه ۱۴۰۲ از دیگر مصوبات این نشست تعاملی بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار