عبدالرحیم احمدزاده رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری شد

ساری (پانا) - طی حکمی از سوی مصطفی عابدی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ‌عبدالرحیم احمدزاده به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرحیم احمدزاده رییس اداره  آموزش و پرورش ناحیه یک ساری شد

در آیین تکریم از زحمات حسین نصیری تقدیر و قدردانی شده و عبدالرحیم احمدزاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با حضور کمالی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران، بخشنده رییس اداره حراست آموزش و پرورش مازندران، سقایی رییس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان ستادی آموزش و پرورش ناحیه یک معارفه شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران در این آیین با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهاد تربیتی وظیفه سنگینی برای تحقق آرمان‌های انقلاب بر عهده دارد در این مسیر سیاست آموزش و پرورش مازندران مشخص است و آن سیاست‌ها بر مبنای اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین است.

کمالی با بیان اینکه راهکارهای سند تحول بنیادین باید در تصمیم‌گیری‌ها نمود پیدا کند، افزود: در تلاش هستیم با استفاده از نیروهای خلاق، جهادی و جوان در پیشبرد اهداف تعبیه شده در سند تحول بنیادین گام برداریم و برای نیل به این اهداف در صدد هستیم با ایجاد فرصت پاسخگویی در مدارس استقلال مدارس را رسمیت بخشیم.

خبرنگار پانا:پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار