اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در قم

قم(پانا)- مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی دانش‌آموزی مدرسه انقلاب ویِژه پسران و دختران به طور مجزا در کانون فرهنگی تربیتی قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در قم

مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی مدرسه انقلاب با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در کانون فرهنگی تربیتی مریم قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام محمد حسن مرادی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قم با ارائه گزارشی از برنامه های مدرسه انقلاب در استان، اظهار داشت: برترین های مدرسه انقلاب در هفت حوزه از جمله بهترین غرفه، بهترین نمایشگاه، بهترین خلاقیت و ... تجلیل خواهد شد.
در ادامه، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دانش آموزان باید هویت ملی خود را تقویت کنند، عنوان کرد: فرزندان ما اکنون بیشتر قهرمانان خارجی را می‌شناسند تا قهرمانان ملی و ما باید خصلت شجاعت و مقاومت در برابر نظام سلطه را به فرزندان خود بیاموزیم.
وی با اشاره به سابقه فعالیتش در انجمن اسلامی مدارس، خاطرنشان کرد: فعالیت انجمن اسلامی باید گسترش یابد و اعضای انجمن به گونه ای رفتار کننده که زیبنده نام انجمن باشد.
رحیمی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله در تابستان با کمک انجمن‌های اسلامی مدارس، اقداماتی در زمینه های درسی و تفریحی انجام شود.
ساجده شریفی نماینده قرارگاه ملی استان قم نیز در مورد فعالیت های انجمن اسلامی در سال گذشته از جمله نمایشگاه مدرسه انقلاب و بازدیدهای مردم از آن توضیحاتی ارائه کرد.
حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور نیز در این مراسم، از ماندگاری انقلاب اسلامی سخن گفت و ابراز کرد: یکی از ویژگی های انقلاب مردمی بودن آن بود و بسیاری از اوقات مردم یاری رسان آن بودند.
وی با بیان این نکته که ساختار انقلاب با پشتوانه مردم توانسته از بحران های مختلف بگذرد، تاکید کرد: اعضای انجمن باید بتوانند پرچمدار انقلاب در سال‌های آینده باشند.
در پایان این مراسم، از برترین های مدرسه انقلاب در هفت حوزه با اهداء هدایایی تجلیل شد.
دانش آموز خبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار