مدیر آموزش و پرورش منطقه بهارستان دو:

علم بدون عدالت مفهومی ندارد

بهارستان‌دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو گفت علم بدون عدالت مفهومی ندارد و بعد از خدا معلمان را خدای روی زمین دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
علم بدون عدالت مفهومی ندارد

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در دبیرستان دخترانه حکمت با حضور مدیر آموزش و پرورش از دبیران این مدرسه تجلیل شد.

احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دبیرستان حکمت اظهار کرد: خودم را یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین خطاب می‌کنم؛ چرا که می‌دانم از سال ۱۳۶۹ در جمع معلمان حضور دارم.

اسدپور ادامه داد: تاریخ را که ورق بزنیم به هر واقعه‌ و رویدادی برسیم، قطعا معلم در آن نقشی داشته است؛ حال این معلم می‌تواند انبیاء، استاد دانشگاه، دبیر مدرسه و پدر و مادر باشد.

وی تشریح کرد: معلمان که با صبر و تعهد در برهه‌های سخت به ویژه در دوران شیوع ویروس‌کرونا با تعهد و عشق به امر آموزش و هدایت دانش آموزان مجاهدت داشته، جامعه را حفظ کردند؛ در جامعه‌ای که هر لحظه منتظر ظهور معلمی والا هستیم، معلمان تلاش می‌کنند که جوانان شایسته‌ای را تربیت کنند تا لحظه‌ای که امام زمان(عج) آمد، به این جوانان با ایمان و شجاع افتخار کند.

وی در آخر تاکید کرد: فطرت پاک انسان‌ها در گذر زمان کم‌رنگ شده است، معلمان زحمت‌کش در تکاپوی بازگرداندن ما به فطرت پاک خودمان هستند و می‌توان گفت بعد از خدا معلمان خدای روی زمین هستند و در حضور آنان علم بدون عدالت معنا ندارد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا شیرجنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار