برگزاری مجمع مجلس دانش‌آموزی، پیشتازان و خبرنگاران خبرگزاری پانا در فریدونشهر

اصفهان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر گفت مجلس دانش‌آموزی، پیشتازان و خبرنگاران متشکل از دانش‌آموزان فعال و پرانگیزه شهرستان است که نماینده کل دانش‌آموزان بوده و تمامی مشکلات آموزشی و پرورشی را به مسئولین انعکاس داده و به نوعی مطالبه‌گران دانش‌آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجمع مجلس دانش‌آموزی، پیشتازان و خبرنگاران خبرگزاری پانا در فریدونشهر

اولین جلسه مجمع مجلس دانش‌آموزی، پیشتازان و خبرنگاران خبرگزاری پانا در شهرستان فریدونشهر با حضور علی نیکخواه رئیس آموزش و پرورش، حسین پاشائی معاون پرورشی و فرهنگی و سایر مسئولین مرتبطه کارشناسان اداره آموزش و پرورش در محل سالن جلسات کانون امام خمینی شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

علی نیکخواه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر گفت: مجلس دانش آموزی، پیشتازان و خبرنگاران متشکل از دانش آموزان فعال و پرانگیزه شهرستان است که نماینده کل دانش آموزان بوده و تمامی مشکلات آموزشی و پرورشی را به مسئولین انعکاس داده و به نوعی مطالبه گران دانش آموزان هستند.

علی نیکخواه با تقدیر و تشکر از مسئولینی که در حوزه آموزش و پرورش به خصوص حوزه پرورشی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: شهرستان فریدونشهر همیشه دارای دانش آموزانی مستعد، متحد و پرتوان بوده است که بسیار خوب از ظرفیت های آنها می‌توان استفاده کرد.

نیکخواه افزود: مسئولین ادارات آموزش و پرورش در این شهرستان در تلاشند که دانش آموز به یک نتیجه خوب برسد، برخی از دانش آموزان با بیان کردن امکانات کم و اطلاع رسانی انتقاد می‌کنند. مجلس دانش آموزی با هدف اینکه عده ای از دانش آموزان نماینده دانش آموزان شوند و نظرات و نقدهای سایر دانش آموزان را به مسئولین منتقل کنند و مسئولین هم به مراتب بالاتر این مشکلات را ارائه کنند. در واقع فضایی برای حل مشکلات دانش آموزان تشکیل شده است.

وی به کارکردهای مجلس دانش آموزی پرداخت و گفت: کارکرد مجلس دانش آموزی این است که تفکرات و نقدها را از مدرسه به مسئولین اجرایی آموزش و پرورش و به وزارتخانه ارسال شود.

نیکخواه تصریح کرد: مجلس دانش آموزی یک نهاد مشورتی است که نقش دانش آموزان در این مجلس بسیار مهم است.

پاشایی کارشناس فرهنگی هنری شهرستان فریدونشهر نیزگفت: قرنی که در پیش داریم، قرن مهارت است و هریک از دانش آموزان باید به دنبال کسب مهارت باشند و یکی از این مهارت ها، تشریح مسائل کارهای گروهی است که باید دانش آموز خلاقیت ها را در مجلس دانش آموزی به اشتراک بگذارد و به دنبال کسب تجربه باشد‌.

در پایان رئیس آموزش و پرورش ضمن تقدیر از کسانی که این حلسه را تشکیل دادند که باعث همفکری می شود از رئیس مجمع دانش آموزی اصفهان و نماینده کشوری نیز تقدیر کرد.

خبرنگار: صدیقه خواجه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار