بازگشایی مدارس در آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - آیین آموزش حضوری مدارس با حضور مسئولین آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس در آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد

آیین بازگشایی مدارس با حضور محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استاندار، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و نیروهای نظامی و انتظامی در محل دبیرستان دخترانه شاهد زینب (س) ناحیه سه برگزار شد.

در ابتدا مراسم با رزم‌آرایی گارد پرچم دبیرستان شاهد زینب (س) برای حمل قرآن و تلاوت آن و برگزاری سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه گروه سرود دبیرستان متوسطه اول پسرانه سما اجرا شد.

ابراهیمی در ابتدای سخن خود حضور دانش‌آموزان در خانه دومشان مدرسه را به آن‌ها تبریک گفت. وی در باب چرایی بازگشایی مدارس به صورت حضوری گفت: در همه دنیا هیچ جایگزینی برای آموزش و پرورش حضوری پیدا نشده و نمی‌شود. به واسطه اینکه مکان آموزش و پرورش، خود پیام دارد و مربی و متربی باید بدون واسطه در کنار هم به آموزش و تربیت بپردازند. حرکات، کوشش، رفتار، خنده و اخم همه اعمال و رفتار متربی نشان از تربیت‌پذیری از مربی دارد و اینها در فضای حضوری محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تاکید کرد: دو جهاد آموزش و پرورش استان در زمینه‌های اسکان نوروزی و پاکسازی مدارس به خوبی صورت گرفته است.

محمدرضا نظریان نیز در سخنرانی خود بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری که خداراشکر بهتر شده است ما می‌توانیم آموزش را به صورت حضوری داشته باشیم. باید از این فرصت‌های طلایی به خوبی استفاده کنیم.

در ادامه برنامه رئیس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان شاهد زینب (س) پژوهشی با عنوان کرونا و آموزش در طی سخنرانی ارائه داد و در پایان مسئولان، دانش‌آموزان را به هنگام ورود به کلاس درس با اهدای هدایایی همراهی کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: یگانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار