نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

باید تعامل و همگرایی‌ها بیشتر شود تا شرمنده شهدا نشویم

تهران (پانا) - نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت می‌بایست به مواردی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند بیشتر توجه کنیم تا در مقابل شهدا و کسانی که برای این نظام و انقلاب زحمت کشیدند شرمنده نشویم.

کد مطلب: ۱۲۶۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
باید تعامل و همگرایی‌ها بیشتر شود تا شرمنده شهدا نشویم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، همزمان با 22 اسفند ماه، روز شهید آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران فرهنگی هشت سال دفاع مقدس با حضور فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاونین پرورشی شهرستان‌هاو مناطق 21 گانه استان تهران برگزار شد.

در این مراسم فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع حریم امنیت ملی تصریح کرد: شهدا در محضر خدا امتحان پس دادند و از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند و ما باید امروزه دست به دست هم دهیم و از این فرصتی که شهدا در اختیار ما قرار داده اند به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به قدرت آموزشی و نظامی در کشور، افزود: همه دنیا شاهد است که کار استکبار همیشه تجاوزگری بوده و در هیچ کجای تاریخ با تساوی گری پیش نرفته و وظیفه ما این است که در هر کجای دنیا باید با این استکبار و ظلم مقابله کنیم.

بشیری گفت: می‌بایست به مواردی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده است بیشتر توجه کنیم تا در مقابل شهدا و کسانی که برای این نظام و انقلاب زحمت کشیدند شرمنده نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار