محمد امینیان، معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم شد

قم (پانا) - مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ظهر امروز در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد امینیان، معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم شد

مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ظهر امروز با حضور روسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، مدیران سازمان دانش آموزی و مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی، برگزاری مراسم تودیع را در واقع تکریم از 16 سال خدمات ارزشمند «ناصر حمزه ای» در سمت معاونت پرورشی برشمرد و بر استفاده بیش از پیش از تجربیات وی در راستای خدمت به نظام تربیتی تاکید کرد.

حمزه ای نیز گزارشی از فعالیت های خود در بخش های مختلف معاونت پرورشی بیان کرد و گفت: مجموع بخشنامه های لازم الاجرا در این معاونت به اندازه کل بخشنامه‌های معاونت های دیگر است و اجرای آنها جز با همکاری صمیمانه مسئولان اداری و مدیران مدارس مقدور نبود.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام محمد امینیان(عرب) به عنوان معاون جدید پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم منصوب و با اهدا لوح تقدیر، از تلاش های خالصانه ناصر حمزه ای تجلیل شد.

امینیان دارای مدرک دکترای کلام از دانشگاه و سطح سه حوزه و 11 سال سابقه رسمی در آموزش و پرورش است.

حضور فعال در عرصه های فرهنگی، تربیتی و پرورشی و اجرایی در دانشگاه، حوزه و آموزش و پرورش در استانهای مختلف، بخشی از فعالیت های معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم است.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار