مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس:

با مربیان پرورشی و مشاوران آگاه در مدارس، آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود

شهرقدس ( پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در جلسه گرامیداشت هفته تربیت اسلامی پیامبر اسلام را الگوی کامل برای مربیان پرورشی دانست و گفت با حضور معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران دلسوز و آگاه در مدارس از آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
با مربیان پرورشی و مشاوران آگاه  در مدارس، آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود

در این جلسه که بطور زنده از شبکه شاد پخش می‌شد تعداد زیادی از معاونان و مربیان پرورشی هم بطور مجازی در آن حضور داشتند، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و تقارن آن با بعثت پیامبر گرامی اسلام و ایام پایانی ماه رجب ماه مهربانی، الفت، همدلی و اخلاق را مهمترین شاخصه پیامبر اسلام بزرگترین مربی بشر را بعنوان الگوی عملی برای مربیان و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت براساس آیه قرآن و ویژگی اصلی ایشان را صفت مهربانی ودلسوزی او برای امت دانست.

وی گفت: پیامبر بزرگ اسلام بزرگترین مربی پرورشی بشریت است و باید در تربیت اسلامی همه مربیان از نبی مکرم اسلام و روش تربیتی آن حضرت تاسی بگیرند و مهربانی و دلسوزی شیوه اصلی کار در مسایل تربیتی باشد. مربیان باید با مهربانی و دلسوزی صادقانه و گشاده‌رویی خود راه را برای مراجعه دانش‌آموزان به خود بعنوان فردی امین و دستگیر و کمک کننده و حامی باز نگهدارند تا دانش آموز مربی را به عنوان فردی دلسوز و دستگیر در کنار خود احساس کند و در مواقع برخورد با مشکلات همدلی او را با خود حس کند و به مربی تربیتی مراجعه کند.

در ادامه مهدی چیوایی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و محروم ماندن دانش‌آموزان از بستر مدرسه و ارتباط مستقیم با مربیان و افراد آگاه و دلسوز را صدمه بزرگ فضای مجازی بر تربیت از طریق ارتباط حضوری دانست و اظهار امیدواری کرد که با برگشت به شرایط عادی و حضور دانش‌آموزان در مدرسه از نگاه گرم و ارتباط آگاهانه مربیان پرورشی در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره لازم را ببرند.

خبرنگار دانش‌آموز: ایلیا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار