نقش شورای دانش‌آموزی در مدارس بسیار مهم است

ملارد(پانا) - مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد در نشست هیئت رییسه شوراهای دانش‌آموزی مدارس، با هدف تقسیم کار برای نظارت بر شوراهای دانش‌آموزی مدارس و تبیین برنامه‌های پیشنهادی هیئت رییسه، بر اهمیت نقش آنها در پیشبرد اهداف مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش شورای دانش‌آموزی در مدارس بسیار مهم است

حمید رستمی مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد در جمع ده تن از دانش‌آموزان هیئت رییسه دختر و پسر شورای دانش‌آموزی بیان کرد: نقش شوراها در مدارس بسیار جدی است و دانش‌آموزان اگر در برنامه‌های اجرایی نقش داشته باشند و امور مدارس به شوراها محول شود، می‌توانند به عنوان بازوی اجرایی معاونین پرورشی در مدارس عمل کنند.

وی ادامه داد: شوراهای دانش‌آموزی باید تا پایان دوره تحصیلی خود به فعالیت‌های محول شده، ادامه دهند و اقدامات آنها فقط به اوایل سال تحصیلی محدود نباشد.

مسئول اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد با بیان اینکه باید از ظرفیت قانونی انجمن‌های شورای دانش‌آموزی در مدارس استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: لازم است معاونین پرورشی با هوشمندی از فرصت مهم و ظرفیت بزرگ شورای دانش‌آموزی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بهره ببرند.

رستمی افزود: استفاده از دانش‌آموزان در اجرایی کردن امور، باعث ارتقا روحیه خودباوری و خلاقیت در آنها می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: حسین پازانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار