مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تکریم و بزرگداشت مقام معلم شامل همه معلمان شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت هفته معلم نباید مختص یک گروه خاص معلمان بوده و باید برنامه بزرگداشت مقام معلم به صورت فراگیر برای همه معلمان برگزار شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و بزرگداشت مقام معلم  شامل همه معلمان شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی با گرامیداشت مبعث رسول اکرم (ص) گفت: مهمترین رسالت پیامبر، هدایت و تربیت انسان‌های جامعه بود که معلمان در حقیقت امتداد رسالت پیامبر در پرورش روح و تعالی انسان هستند.

وی افزود: معلمان در طول تاریخ همواره نقش تأثیرگذار و عمیقی در جوامع بشری داشته‌اند، به طوری که قدرت نفوذ معلمان در دانش‌آموزان تعیین کننده مسیر زندگی هر یک از آنها شده است.

هاشمی تصریح کرد: از این رو بزرگداشت و تکریم مقام معلم بر همه واجب است و باید این مهم در جامعه فرهنگ سازی شده و فرایند مناسبی برای اجرای آن طراحی و تدوین شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هفته معلم نباید مختص یک گروه خاص معلمان بوده و باید برنامه بزرگداشت مقام معلم به صورت فراگیر برای همه معلمان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به برنامه‌های سال گذشته و نحوه انتخاب معلم نمونه بر ضرورت آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت آن تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار