ابوالفضل کیانی:

فوتبال در زندگی من همیشه مهم‌ترین چیز بوده است

اصفهان (پانا) - بازیکن تیم فوتبال رده زیر 17 سال باشگاه تام اصفهان اظهار کرد از پایین‌ترین سطحی که وجود دارد، شروع به کار کرده است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال در زندگی من همیشه مهم‌ترین چیز بوده است

ابوالفضل کیانی متولد سال ۱۳۸۴ روستای ملک شیر از توابع بخش میان کوه شهرستان اردل است. وی برای اولین بار در باشگاه سپاهان شهرکرد فوتبال را آغاز کرده و در حال حاضر در تیم تام اصفهان بازی می کند.

ابوالفضل کیانی در گفت و گو با پانا گفت:«فوتبال در زندگی من همیشه مهم‌ترین چیز بود. همیشه به آن فکر می‌کردم، حتی اگر در باشگاهم بازی نمی‌کردم در کوچه و خیابان با دوستانم به بازی مشغول می‌شدم. بارها اتفاق می‌افتاد که به کلاسم دیر می‌رسیدم به خاطر این‌که با دوستانم بازی می‌کردم. فوتبال در گذشته، جزئی از اولویت‌های من در زندگی بوده و مهم ترین مشوق های من در این امر پدر و مادر من بوده اند. همچنین از مربیان دوران فوتبالی خودم سعید صیادی، سعید کریمی، مهدی ده ملایی و مسلم صفدریان کمال تشکر را دارم.»

وی در مورد موفقیت های دوران فوتبالی خود افزود:« در مسابقات کشوری به میزبانی اراک فصل ۹۸ حضور داشته ام. در لیگ ۱۶ ساله های شهرستان اصفهان به مقام قهرمانی رسیدیم و در لیگ جوانان شهرستان اصفهان توانستیم با هم تیمی هایمان به مقام سومی برسیم. همیشه تمام تلاشم این بوده که بهترین باشم.»

علیرضا کیانی برادر ابوالفضل است که او هم در تیم جوانان تام اصفهان توپ می زند. وی نیز در گفت و گو با پانا گفت:«به نظر من بهترین راه کمک به تیمم، زدن گل است، اما خواسته‌های من ورای گل زدن است. دوست دارم به هم‌تیمی‌هایم برای گل زدن کمک کنم. خلق کردن موقعیت هم برایم اهمیت دارد، چرا که بازی‌هایی بوده که گل نزده‌ام، اما تیمم به پیروزی رسیده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار