معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد تأکید کرد:

امام علی(ع)، بهترین الگو در شجاعت، تلاش و برقراری عدالت است

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مراسم تقدیر از مردان شاغل در حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، حضرت علی(ع)، را الگویی شایسته برای همکاران از لحاظ رعایت عدالت در امور و شجاعت و تلاش برای گسترش فعالیت‌های تربیتی خواند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امام علی(ع)، بهترین الگو در شجاعت، تلاش و برقراری عدالت است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، طی مراسمی از مردان شاغل در زیرمجموعه پرورشی، تقدیر کرد.

وی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی همکاران آقا در دوران کرونا و سختی کار در فضای مجازی و برگزاری مراسم‌ها با توجه به شرایط بیماری کرونا، گفت: عرصه پرورشی، عرصه تلاش و مجاهدت برای پرورش قلب و روح دانش‌‌آموزان در زمینه‌های مختلف معنوی، اخلاقی، عبادی، ورزشی و اعتقادی است و با توجه به شرایط کنونی، صبر و پشتکار زیادی را می‌طلبد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد افزود: امام اول ما، اسوه تلاش، عدالت و شجاعت است و در کارزار فرهنگی امروز علیه تهاجم غرب، همکاران فرهنگی بخصوص همکاران عرصه پرورشی و تربیتی باید از سیره عملی ایشان، درس گرفته و حضرت علی(ع) را الگوی کامل خود قرار دهند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار