مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاکدشت

پاکدشت(پانا) - امام جمعه شهر شریف آباد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت دشمنان نتوانستند انقلاب را از زانو درآورند و اکنون در تلاش هستند تا با بزرگنمایی مشکلات، نسل امروز را بدبین کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاکدشت

مراسم بزرگداشت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مردم شهر شریف آباد و مسئولین با اجرای گروه سرود احسان از حوزه های مقاومت بسیج 4 امام سجاد (ع) و حوزه 9 امام جواد (ع) برگزار شد.

امام جمعه شریف آباد، حجت الاسلام و مسلمین قاسم خداپرست، ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: چهل و سه سال انقلاب پرشکوه، باعظمت و با اقتدار در برابر دشمنی ها سپری شد، انقلابی که کاملاً مردمی بود در برابر رژیم استبدادی بر آمده از کودتا ایستاد.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: امام نه به زور و نه با اسلحه بلکه بر اساس تکلیفی که داشت، بر قلب مردم حکومت کرد و امام دلها را با خود همراه کرد. او با دعوت مردم به یکتاپرستی، استکبارستیزی و دعوت به مبارزه با ظلم، با آیات قرآن شروع کرد و به همین علت مردم او را همراهی کردند؛ چهل و سه سال است که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان در تلاش هستند تا این انقلاب را نابود کنند اما نتوانستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خداپرست در ادامه با بیان سخنانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با جهاد تبعیدی اظهار کرد: دشمنان نتوانستند انقلاب را به زانو درآورند، حال در تلاش هستند با بزرگنمایی مشکلات نسل امروز را بدبین کنند، اما همین جوانان بودند که امام را ندیدند، انقلاب را ندیدند، اما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند؛ این انقلاب با قدرت به برکت خون شهدا به راهش ادامه می‌دهد، چرا که این شهدا رویش های انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار