مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

راهپیمایی بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملی است

کرمانشاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه طی پیامی از فرهنگیان و دانش‌آموزان تشکیلات دانش آموزی جهت شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملی است

متن پیام رضا محمدی به این شرح است.

أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد.( سوره شوری؛ آیه ۲۴)

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد؛ قلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خاک پاک وطن، روح اسلام ناب محمدی و رهائی و مردم مداری در کالبد مردمی که سالها با این کلمات غریب بودند دمیده شد و امام راحل با ایستادگی در برابر مصائب و اهدا خون فرزندش و فرزندانش این درخت را آبیاری کرد و امیدهای دل خفته مستضعفین و محرومین را بیدار کرد.

دهه فجر، فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب و طلوع دوباره آفتاب انقلاب و جشن فرخندگی، بالندگی و تابندگی میهن اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن چهل وسومین بهار آزادی از عموم فرهنگیان و دانش آموزان تشکیلات دانش آموزی گام دوم انقلاب دعوت می‌کنم با توجه به شرایط خاص امسال به علت شیوع سویه امیکرون و ضرورت توجه به سلامت مردم، ضمن تزئین خودروهای خود با پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور پرشور و پرصلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن، راه سرخ شهیدان را با اقتدار و افتخار ادامه داده و تجدید میثاق خود را با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار