مانور «یاوران انقلاب» در قم برگزار شد

قم(پانا)- مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» امروزدر آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دبیرستان تمام تشکیلات «ثقفی» ناحیه چهار قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مانور «یاوران انقلاب» در قم برگزار شد

مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز در سالن ورزشی دبیرستان تمام تشکیلات «ثقفی» ناحیه چهار آموزش و پرورش قم برگزار شد.

این مراسم با هدف تعمیق باورهای انقلابی همچون ولایت پذیری در دانش آموزان برگزار شد و پیشتازان با حضور فعال خود، آمادگی کامل خویش را در پاسداشت آرمان های انقلاب و امام در قالب حرکات تشکیلاتی و در آموزشگاهی که به نام مرحومه حاجیه خانم «خدیجه ثقفی» همسر مکرمه امام خمینی(ره) نامگذاری شده، نشان دادند.

در مانور یاوران انقلاب، «سید محمد رضا جوادی حسینی» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه چهار قم در سخنانی توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد بازخوانی و تاکید قرار داد؛ همچنین حجت الاسلام مجیدی، مربی طرح امین مدرسه، فهرستی از خیانت های رژیم ستمشاهی را مرور کرد.

در ابتدای این مراسم، گروه حاملان قرآن با سرگروهی دانش آموز پیشتاز محمدایمان هاشمی، ایفای نقش کردند و پس از تلاوت قرآن توسط سید محسن صمدانی، آیین گارد پرچم با سرگروهی دانش آموز علی امیرحسینی به اجرا درآمد.

در ادامه، طنین «دست ولایت» و «نوجوان کوش» و صلوات تشکیلاتی در فواصل مختلف با هدایت «مجید نجفی زاده» مجری مراسم و مدرس کشوری پیشتازان و با همراهی دانش آموزان پیشتاز، اجرا شد.

همچنین گروه سرود دبیرستان سرود پیشتازان را با سرگروهی امیرحسین زندی و رهبری محمدامین چاوشی به اجرا درآورد؛ گروه سرود استانی رایت الهدی نیز دو سرود در وصف حال و هوای انقلاب اجرا کرد.

اجرای حرکات رزمی با حضور محمد معین قیطاسی و پارسا میر مهدی، مداحی نیکوکلام و قرائت مقاله و دکلمه توسط دو تن از دانش آموزان پیشتاز، بخش های دیگری از مانور یاوران انقلاب در مدرسه ثقفی بود.

در مانور یاوران انقلاب، با حضور «علیرضا اسلامی نسب» مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان، از تلاش های ارزشمند «زمان ظهرابی» معاون پرورشی و پیشتاز این واحد آموزشی تقدیر شد.

در این مراسم، مسئولان حراست و خدمات اداره کل، «علی نادری عالم» مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه چهار، تعدادی از مربیان پیشتاز مدارس و مسئولان اداری ناحیه و اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان ثقفی حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار