استاندار خراسان شمالی :

احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان یک ضرورت است

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی تاکید کرد احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان یک ضرورت و اولویت مهم برای استان است که باید سال آینده شاهد کلنگ زنی آن بود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
احداث پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان یک ضرورت است

محمدرضا حسین نژاد عزم استان برای اخذ اعتبارات بیشتر از سطح ملی را مهم دانست و افزود: علاوه بر تامین زیرساخت های آموزشی به ویژه دانشگاه فرهنگیان توجه به امکانات روبنایی همچون فضای سبز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، سلف سرویس و امکانات رفاهی دانشجویان از اولویت هاست.

وی پس از بازدید میدانی از دانشگاه فرهنگیان استان ،بهبود وضع موجود را بعنوان اهداف کوتاه مدت مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه محیط بر راندمان کار تاثیر می‌گذارد، با ساخت پردیس در این دانشگاه بدون شک معلمان با رغبت و انگیزه بیشتری در جامعه حضور می یابند.

در این مراسم که دکتر دلقندی معاون طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان کشور هم حضور داشت، بر تجهیز و تامین نیازهای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تاکید شد و بهره مندی از آموزش های متناسب با مهارت آموزی پژوهش و پرورش برای تعلیم به دانش آموزان مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است با حضور استاندار خراسان شمالی و معاون طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان کشور، سرای دانشجو در پردیس برادران و موزه اسناد و مفاخر دانشگاه فرهنگیان افتتاح، به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام کردند و از قسمت های مختلف دانشگاه فرهنگیان استان نیز بازدید بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار