مراسم زنگ انقلاب در طرقبه شاندیز برگزار شد

طرقبه شاندیز(پانا) - طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه شهر طرقبه، رئیس اداره آموزش و پروررش و مسئولین شهرستان طرقبه شاندیز مراسم زنگ انقلاب در دبستان حضرت زینب (س) روستای حصارشهرستان طرقبه شاندیز نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم زنگ انقلاب در طرقبه شاندیز برگزار شد

مصطفی مصدقی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز ضمن خوشامد گویی و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدای انقلاب حق بزرگی به گردن انقلاب دارند و ما باید قدردان خون شهدا باشیم. چهل و سه سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مان با قدرت و عظمت گذشت باید بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای این انقلاب باشیم.

حجت الاسلام محمد حسن ایزدی امام جمعه شهر طرقبه در ادامه افزود: آمدن امام و پیروزی انقلاب اسلامی خود یک نمونه ای است از اینکه خدا می خواهد بگوید که در عالم هم حق هست و هم باطل، که حق همیشه ماندگار و یادگار است و آنچه از بین می رود باطل است.

امام راحل سالهای زیادی را در زندان و تبعید بود دشمنان انقلاب اسلامی که با دین، قرآن، و مکتب مخالف بودند و می خواستند در این کشور نام پیغمبر نباشد اما ازآنجا که خدا می خواست قدرت و عظمت خودش را نشان بدهد همان امامی که روز های زیادی را در زندان و تبعید بود با همین شعارهای الله اکبر توانست همه دل ها را باهم مهربان کند و با روحیه بالای مردمی، انقلاب به پیروزی رسید.

در آخر با نواخته شدن زنگ انقلاب توسط امام جمعه و اجرای سرود همگانی دانش آموزان، تمثال امام راحل گلباران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار