دیدار دانش‌آموزان آموزشگاه آیت‌الله سعیدی با همسر شهید «سلمان عسگری»

قم (پانا) - جمعی از دانش‌آموزان آموزشگاه شهید آیت‌الله سعیدی روستای باقرآباد شهرستان جعفرآباد قم به مناسبت سالروز وفات ام‌البنین (س) با همسر شهید سلمان عسگری از شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش‌آموزان آموزشگاه آیت‌الله سعیدی با همسر شهید «سلمان عسگری»

جمعی از دانش آموزان آموزشگاه شهید آیت الله سعیدی روستای باقرآباد قم امروز پس از برگزاری امتحان، به همراه حجت الاسلام ملک خانی امام جماعت روستا، در سالروز وفات ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با خانواده شهید سلمان عسگری در روستای عسگرلو دیدار کردند.

حجت الاسلام ملک خانی در این دیدار اظهار داشت: «خباثت های ظالمانه داعشی ها به دست سردارانی همچون شهید سلیمانی سرکوب و نابود شد و خدا را سپاسگزاریم که دشمنان انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس مردانه در مقابل تجاوز استکبار جهانی ایستادند و ما باید پاسدار خون شهدا و قدردان خانواده های معظم آنان باشیم.»

«کبری ذوالفقاری» همسر شهید عسگری نیز با اشاره به خصوصیات همسر شهیدش اظهار داشت: «وی از اخلاق ممتازی برخوردار و دوستدار اهل بیت (ع) و ولایتمدار بود، اهل غیبت و دروغ نبود. در دوره متوسط اول عکس شاه در کلاسی از درس بر روی دیوار نصب بود، هیچ کس جرأت دست زدن به عکس شاه را نداشتند، اما شهید این شجاعت را نشان داد و قاب عکس را از دیوار برداشت و بر زمین انداخت.»

وی با بیان یکی از خاطرات به یادماندنی زندگی مشترک با همسرش گفت: «به یک مهمانی در شهر قم رفته بودیم، در مقابل من و سلمان دو تابوت شهید را تشیع می کردند که همسرم با اشاره به یکی از تابوت ها گفت یکی از اینها منم یعنی روزی من را اینگونه تشییع می کنید. من خیلی ناراحت شدم. نگاهی به من کرد و گفت شوخی کردم. الان که پیش شما هستم. ولی من با این حرف شهید چند روزی در فکر بودم و میدانستم روزی به شهادت می رسد و این بود که سلمان در 20 دی سال 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.»

همچنین به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، دانش آموزان مدرسه شهید آیت الله سعیدی، ثواب تلاوت صفحاتی از قرآن کریم را به روح آن بانوی آسمانی تقدیم کردند.

تهیه خبر و عکس: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار