مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم محوری تدفین شهید گمنام:

امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهداست

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت امنیت و آرامش امروز در کشور مدیون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

کد مطلب: ۱۲۴۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهداست

حمیدرضا رخشانی در مراسم محوری تدفین شهید گمنام در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) زاهدان با سلام و درود به روح بزرگ تمامی شهدای اسلام، و تسلیت شهادت حضرت زهرا و پاسداران امنیت در استان اظهار کرد: امروز افتخار میزبانی از شهید گمنامی را داریم که در زمان شهادتش ۱۶ سال بیشتر نداشت و این برای نخستین بار است که یک شهید دانش آموز در یک مرکز آموزشی آرام می گیرد.
وی شهدا را سرمایه‌های اصلی کشور و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهدا است.
رخشانی تصریح کرد: پاسخ کوبنده رزمندگان دفاع مقدس در جبهه های جنگ حق علیه باطل به دنیا ثابت کرد که هیچ نیرو و قدرت نظامی قادر به مقابله با روحیه فداکارانه مردم ایران نخواهد بود و مردم ایران همواره برای دفاع از میهن خود تا پای جان ایستاده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت ماست تا مدافع صلابت جمهوری اسلامی باشیم.
وی با بیان اینکه شهدا معلمان اخلاق هستند، خاطر نشان کرد: رعایت عدالت، اعتدال و محور قرار دادن اخلاق از مهمترین انتظارات شهدا از مردم ایران است.
رخشانی شهید گمنام ۱۶ ساله را بهترین الگو برای دانش آموزان امروز دانست و گفت: امروز نوبت دانش آموزان عزیز ماست تا در سنگر علم و دانش برای اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند و ادامه دهنده راه این شهید باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار