در اداره کل آمورش وپرورش برگزار شد؛

کارگاه آموزشی تخصصی ویژه همکاران اداری

اصفهان (پانا) - کارشناسی امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان کارگاه آموزشی تخصصی ویژه همکاران اداری برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی تخصصی ویژه همکاران اداری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط ‌عمومی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان اصفهان، وجیهه لوح موسوی کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،اظهار کرد: کارگاه آموزشی تخصصی ویژه همکاران اداره کل، کارشناسان و رابطین امور زنان در نواحی و مناطق برگزار شد.

لوح موسوی، کارشناس مسئول امور زنان گفت: در راستای تحقق برنامه ایجاد و تقویت زیرساخت‌های لازم برای نگهداشت بهینه منابع انسانی کارآمد و اثربخش در آموزش ‌و پرورش مستند به سند تحول، کارشناسی امور زنان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی-تخصصی ویژه همکاران اداره کل به صورت حضوری و برای معاونین زن و کارشناسان و رابطین امور زنان در نواحی و مناطق به صورت وبینار با موضوع "اتیکت‌های(آداب) رفتاری در سطح مدیران" کرد.

لوح موسوی در توضیح توانمندتر کردن افراد افزود: باید افراد در حوزه‌های مختلف توانمندتر شوند. بدین معنا که این مسیر آموزش باید به طور مستمر ادامه یابد و طبیعتا افراد نیاز به بروزرسانی مهارت‌ها دارند.

وی ادامه داد: گسترش مهارت‌های ارتباطی بین افراد باعث می‌شود که مشکلات کمتر به وجود آید و در صورت ایجاد مشکل مدیریت آن آسانتر شود.

مهر آیین، مدرس مهارت‌های ارتباطی گفت: یکی از فرمول‌های فن بیان شمرده صحبت کردن است. شمرده صحبت کردن کاریزمای کلامی را افزایش خواهد داد و مخاطب، گوینده را فردی آگاه‌تر مجسم می‌کند.

وی ادامه داد: افراد کاریزماتیک شمرده صحبت می‌کنند و چنانچه بین صحبت‌هایشان مکث ایجاد کنند، مغز فرصت پیدا می‌کند کلمات شایسته‌تری پیدا کند و از مهرواژه‌های بیشتری استفاده ‌کند.

وی در مورد رعایت آداب در محیط کار گفت: هر کارمند نماد و نماینده یک مجموعه است. پس نحوه رفتار، گفتار و پوشش اهمیت بسیاری دارد. کارمند خوب با لبخند و با انرژی وارد محیط کار می‌شود و با ارباب رجوع و با مردم به شایسته‌ترین شکل ممکن رفتار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار