کارگاه فرایند «آماده‌سازی یک اثر نمایشی دانش‌آموزی در مدرسه» در شهرری

شهرری (پانا) - سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی ناحیه یک شهرری از اینکه هر یکشنبه تربیتی را یکی از مناطق شهرستان‌های استان تهران مسئولیت اجرای این طرح عهده‌دار است، خبر داد و گفت به مناسبت یکشنبه‌های تربیتی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری کارگاه فرایند آماده‌سازی یک اثر نمایشی دانش‌آموزی در مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه فرایند «آماده‌سازی یک اثر نمایشی دانش‌آموزی در مدرسه» در شهرری

زهرا نیک‌بخت، سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی ناحیه یک شهرری اظهار کرد: برگزاری چهارمین کارگاه این طرح تحت عنوان «کارگاه فرایند آماده‌سازی یک اثر نمایشی دانش آموزی در مدرسه»، با تدریس مدرس و مربی تئاتر مرتضی کوهی، بر عهده ناحیه یک شهرری بود؛ این کارگاه به صورت پخش زنده از طریق شبکه شاد برای کل مناطق قابل رویت بود.

نیک‌بخت عنوان کرد: برای انجام یک نمایش با کیفیت، کمک گرفتن از نیروهای متخصص می‌تواند کمک شایانی به این موضوع کند. توجه به مراحل اجرای یک نمایش اولین موردی است که ضرورت دارد تا برای آن نمایش یک متن خوب و مناسب انتخاب کرده و در مراحل بعدی به ترتیب یک تیم منسجم و حرفه‌ای کار را انجام دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کمک گرفتن از دانش آموزانی که علاقه زیادی به تئاتر دارند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند، می‌تواند اتفاق خیلی خوبی را رقم بزند. البته باید به چند نکته مهم توجه داشت، مانند: تمرین‌های مکرر، دیالوگ‌خوانی، تقسیم نقش‌ها، طراحی دکور، نور مناسب، گریم و لباس که این موارد می‌تواند به کیفیت کار نیز کمک کند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار