یادواره «لاله‌های روشن» در دبیرستان امامت قم برگزار شد

قم(پانا)- یادواره «لاله‌های روشن» گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امروز با حضور مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان دبیرستان امامت، در فضای باز این واحد آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره «لاله‌های روشن» در دبیرستان امامت قم برگزار شد

یادواره «لاله های روشن» گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز بویژه معلم شهید «حبیب کیکاوسی» امروز با حضور مسئولان، معلمان و دانش آموزان دبیرستان امامت و جمعی از خانواده های معظم شهدا، در این واحد آموزشی برگزار شد.

در این مراسم، «سید علیرضا تحویلدار» مجری و راوی، طی سخنانی روایات، خاطرات و کراماتی از شهدای والامقام بازگو کرد و گفت: نعمت امنیتی که امروز داریم، به برکت خون شهداست و نباید بدلایلی چون معیشت و ...که گریبانگیر قشرهای زیادی از جامعه است، به این نعمت بزرگ و نیز آرمان های شهدا، خدشه ای وارد شود.

سپس «برزگر» از معلمان دبیرستان و «مریم اشرلو» از دانش آموزان، دکلمه و متن ادبی درباره شهدا قرائت کردند.

در پایان، با اهداء هدایایی از بانوی ایثارگر «مروج» مادر شهید محمدصادق خوشنویس(برادر یکی از معلمان دبیرستان)، سرهنگ جانباز «محمود شریفی» برادر شهیدان منصور و احمد شریفی، «مجتبی عابدی» معاون آموزش ابتدایی اداره ناحیه یک و فرزند شهید غیاث‌الدین عابدی، «اکرم ملایی» فرزند شهید اکبر ملایی، «سمیه کشتکاران» فرزند شهید نجف کشتکاران، «حکیمه کیکاوسی» معاون پرورشی دبیرستان امامت و فرزند معلم شهید حبیب کیکاوسی و «کبری حیدریان» مدیر دبیرستان و فرزند شهید محمد حیدریان تقدیر شد.

اجرای حاملان قرآن و گارد پرچم دانش آموزان پیشتاز و نیز اجرای سرود، از جمله بخش های این مراسم بود.

در مراسم فوق، «اکبر علی بابایی» رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم، «احمد غفاریان» معاون پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش و تعدادی از کارشناسان ناحیه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار