مدیر آموزش و پرورش ملارد:

هدف طرح یاریگران زندگی ارتقاء سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در همایش یاریگران زندگی در سالن اجتماعات شهید طحانی، بر فواید اجرای طرح‌های پرورشی و اجتماعی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف طرح یاریگران زندگی ارتقاء سلامت جسمی و  روحی دانش‌آموزان است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در همایش یاریگران زندگی، بیان کرد: شهرستان ملارد بخاطر ویژگی مهاجرپذیری، دارای تراکم جمعیت دانش‌آموزی بالایی است که این تراکم اثرات مثبتی چون کسب افتخارات دانش‌آموزان و فرهنگیان در زمینه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی و هنری دارد اما از طرفی متأسفانه شاهد آسیب‌های اجتماعی فراوانی هم هستیم.

او افزود: در دو سال گذشته بخاطر تعطیلی مدارس در اثر بیماری کرونا، آموزش و پرورش از لحاظ مسائل آموزشی، تربیتی و پرورشی آسیب‌های بسیاری دید که امیدواریم با همراهی دانش‌آموزان، خانواده‌ها و همکاران و بهره‌گیری از دانش مشاوره و روانشناسانه این آسیب‌ها به حداقل برسد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در مورد طرح یاریگران زندگی تصریح کرد: این طرح با هدف آگاهی و پیشگیری از اعتیاد در دانش‌آموزان، سال گذشته در ۶۰ آموزشگاه این شهرستان اجرا شده که حاصل آن کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری توسط دانش‌آموزان بود.

رضایی‌فر ادامه داد: امسال هم این طرح در ۸۰ آموزشگاه با همراهی مدیران، مربیان و خانواده‌های دانش‌آموزان اجرایی شده و امیدواریم با تعامل سایر دستگاه‌های شهرستان به نتیجه موثر و مطلوب در زمینه پیشگیری از اعتیاد برسیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار