مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیر کل ورزش و جوانان، رییس هیات تنیس روی میز استان و اعضای مجمع برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیر کل ورزش و جوانان استان، رییس هیات تنیس روی میز استان و اعضای مجمع برگزار شد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: استان بوشهر یکی از استان‌های مستعد در رده پایه است که ورزشکاران با اهتمام رئیس هیات تنیس روی میز استان و همکاران می توانند در سطح ملی و بین الملی به مقام های خوبی دست یابند. بطوریکه دختران تنیس باز بوشهری در مسابقات باشگاهی جوانان کشور موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شدند.

قارداشی افزود: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور قطر، کسب مقام پنجم آسیا در نخستین مقام این فدراسیون در تاریخ ورزش تنیس روی میز کسب شد و توفیق بسار خوبی در حوزه کرسی های بین المللی به دست آمد. فدراسیون تنیس روی میز در کسب سهمیه انتصاب های جهانی و آسیایی به موفقیت هایی دست یافت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور اضافه کرد: افشین بدیعی یکی اعضای فدراسیون تنیس روی میز بعنوان دبیر کل کنفدراسیون آسیا انتخاب شد. این کرسی بیش از 50 سال در اختیار کشور چین بود که هم اینک در اختیار کشور ایران قرار گرفته است.

مهرداد علی قارداشی ادامه داد:علاوه براینکه خودم بعنوان عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی منصوب شدم 3 نفر از اعضای این فدراسیون نیز صاحب کرسی شدند که یکی از این کمیته ها یعنی کمیته جنسیتی آسیا به فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون واگذار شد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد خرید تعدادی میزتنیس روی میز گفت: در راستای توسعه ورزش تنیس روی میز تفاهم نامه خرید تعدادی میز تنیس ایرانی بعنوان میز نوشاد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، خیرین، رییس هیات تنیس روی میز و رئیس فدراسیون به امضا رسیده است.

احمد بهروزیان فرد، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بعد از دوسال وقفه و تعطیلی در ورزش کشور و خسارت جبران ناپذیر ناشی از کرونا در ورزش، بالاخره اماکن ورزشی استان با جمعتی کمتر از یک سوم فعالیت ورزشی خود را در رشته های مختلف آغار کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان خواستار میزبانی و اردوهای تیم ملی در استان بوشهر هستیم. بخصوص که در 6 ماه دوم سال، استان بوشهر با داشتن شرایط مناسب آب و هوایی می تواند با همکاری فدراسیون در این زمینه فعالت کند.

او گفت :یکی از مجموعه های که در سال 1360 ازاماکن ورزشی شهر بوشهر جدا شد زمین کنارمجموعه شهیدصدوقی بود که با تلاش های انجام شده دوباره این مکان به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شد که قرار است خانه تنیس روی میز استان در آینده در آن احداث شود .

خلیل شیخیانی رییس هیات تنیس روی میز استان گفت: تنیس روی میز در استان بوشهر در بخش های پایه و نوجوانان و جوانان پیشرفت خوبی داشته است .دختران نوجوان و جوان بوشهری در مسابقات سوپر لیگ کشوری بین ۳۱ استان کشور مقام سوم را کسب کردند.

او افزود: در مسابقات بزرگسالان منطقه ۱۱ کشور دو جوان بوشهری قهرمان دختران و پسران شدند در مسابقات جوانان دختر منطقه ۱۱ کشور سه نفراز دختران بوشهری مقام اول تا سوم را کسب کردند

در پایان این مجمع از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز از خدمات شاهرخ شهنازی قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،خانواده زنده یاد محموددیلمی رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان دیلم و خلیل شیخیانی رییس هیات تنیس روی میز استان تجلیل شد.

همچنین عبدالحسین صادقی به عنوان رییس روابط عمومی هیئت تنیس روی میزاستان بوشهرمعرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار