مدیر آموزش و پرورش ملارد در گفت ‌و گو با پانا:

استکبارستیزی با اراده دانش‌آموزان ادامه دارد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن تأکید بر جایگاه والای دانش‌آموزان در جامعه و آینده کشور، بر اهمیت تلاش و کسب دانش و شرکت در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، جهت رسیدن به مفهوم استکبارستیزی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
استکبارستیزی با اراده دانش‌آموزان ادامه دارد

در روز استکبارستیزی و گرامیداشت این مناسبت توسط دانش‌آموزان و مسئولین، سراغ مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، رفتیم تا نظر وی را درباره نقش و جایگاه دانش‌آموزان جویا شویم.

طیب رضایی‌فر در گفت‌وگو با پانا ضمن تبریک روز دانش‌آموز و آرزوی سرافرازی برای دانش‌آموزان ملاردی؛ بر الگو گرفتن از شهدا تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان با پیروی از رفتار و منش شهدا می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند و این مایه افتخار آموزش و پرورش است که ۳۶هزار دانش‌آموز شهید در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کرده‌است.

وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی باعث امید هستند و تمامی دانش‌آموزان با انجام فعالیت‌های پرورشی و آموزشی و همچنین خوب درس خواندن می‌توانند به درجات عالیه علمی برسند و باعث درخشش نظام جمهوری اسلامی شوند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان در تاریخ ملی، رخداد مهم و بزرگی است که با اتفاق‌هایی همچون تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه؛ قیام و جنبش دانشجویان در برابر ستم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش‌آموزان با اراده، در تاریخ ما به نیکی یاد می‌شود.

رضایی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: ۱۳ آبا‌ن‌ها در تقویم ملی نقاط عطف بزرگی هست و ابراز امیدواری کرد که مطمئناً دانش‌آموزان این مرز و بوم، با اراده و همت راه شهدا و انقلاب را ادامه خواهند داد.

خبرنگار: اسماء بصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار