60 مدرسه آموزش و پرورش اسلامشهر مجوز بازگشایی را دریافت کردند

اسلامشهر(پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر از ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس شهرستان خبر داد و تاکید کرد 60 مدرسه آموزش و پرورش اسلامشهر مجوز بازگشایی را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
60 مدرسه آموزش و پرورش اسلامشهر مجوز بازگشایی را دریافت کردند

محمد صالح ضیایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در آذرماه برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تحقق این امر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید جهت فراهم‌سازی زمینه بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند افزود: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها همچون گذشته کمک حال آموزش و پرورش خواهند بود و در تأمین مواد بهداشتی و ضد عفونی مورد نیاز مدارس و... مشارکت خواهند داشت.

معاون فرماندار اسلامشهر با اشاره به در پیش بودن 13 آبان و روز دانش‌آموز گفت: مدیران و کارکنان ادارات نیز در کنار اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان در تجمع بزرگ روز 13 آبان مقابل سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) شهرستان شرکت خواهند کرد.

همچنین در ادامه این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت روز دانش‌آموز پرداخت.

وی بیان کرد: مدیران مدارس در تلاش هستند تا شرایط بازگشایی مدارس را بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا فراهم کنند و تاکنون بر اساس بازدیدهایی که از مدارس صورت گرفته 60 مدرسه مجوز بازگشایی را دریافت کردند.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار