هفتمین دوره طرح مصباح الهدی در شهریار برگزار شد

شهریار(پانا)- افتتاحیه هفتمین دوره طرح مصباح الهدی با موضوع سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهریار،  کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت،  حجت الاسلام پناهی مسئول انجمن اسلامی در کانون شهید کافی شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین دوره طرح مصباح الهدی در شهریار برگزار شد

امین نوروزی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار در این رابطه اظهار کرد: طرح مصباح الهدی با رپیکرد امام‌شناسی و سبک زندگی اسلامی، همه ساله در مدارس شهریار با محوریت زندگی یکی از معصومین‌(ع) برگزار می‌شود، امسال این طرح به معرفی سبک و سیره حضرت فاطمه زهرا‌(س) می‌پردازد.

او ادامه داد: ایشان از خداوند کمک خواستند که به ما توفیق دهد که بتوانیم در همه جنبه‌های زندگی به خصوص گذشت و فداکاری و حجاب و عفاف از حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی کامل اقتباس کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد: ما ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و خودمان عامل باشیم و شیوه و سبک زندگی حضرت زهرا (س) در رفتار و کلام ما نافذ باشد. ما باید در اختتامیه طرح مصباح الهدی حداقل بتوانیم تا حدودی دین خود را نسبت به اهل بیت (ع) و خصوصاُ حضرت زهرا (س) به جا آوریم.

در پایان از تعدادی از فعالان درسهایی از قرآن و برگزیدگان مسابقات غدیر تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار