آموزش و پرورش تلاش خود را برای تحقق شعار هر دانش‌آموز یک نقش و یک مهارت به کار بسته است

مشهد(پانا)- مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین افتاحیه چهلمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان خراسان‌رضوی گفت آموزش و پرورش تلاش خود را برای تحقق شعار هر دانش‌آموز، یک نقش و یک مهارت به کار بسته است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش تلاش خود را برای تحقق شعار هر دانش‌آموز یک نقش و یک مهارت به کار بسته است

محمدرضا مسیب زاده، در این مراسم ضمن گرامیداشت بیستم مهرماه روز بزرگداشت حافظ شیرازی به برنامه ریزی مطلوب وزارت آموزش و پرورش به منظور آغاز مطلوب سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: امروز همزمان با سراسر کشور چهلمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان رسما آغاز به کار می‌کند، برگزاری چهل ساله این مسابقات نشان دهنده بلوغ آن است.

وی با تاکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: توجه به تعلیم و تربیت تمام ساحتی عاملی برای دستیابی دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه و تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی به شمار می رود.
مسیب زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه هر اندیشه ای که در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست افزود: ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب ۳۰ مرتبه از واژه جوان استفاده کرده‌اند، آموزش و پرورش نیز تلاشی مداوم را برای تحقق شعار هر دانش آموز یک نقش و هر دانش آموز یک مهارت به کار بسته است.
مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان رضوی برای اجرای طرح ها و برنامه هایی همچون به تو از دور سلام، زیارت نیابتی و برگزاری محافل ملی و بین‌المللی قرآن کریم، افزود: تربیت ۳۶ هزار شهید دانش آموز از جمله شهید فهمیده، شهید محمدی و شهید لندی نشان از موفقیت معلمین و آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در پرورش نسل آینده ساز ایران اسلامی است.
در این مراسم از مدیران و پیشکسوتان برتر نواحی هفت گانه مشهد و تبادکان در حوزه فرهنگی و هنری تقدیر و به آنها نشان درجه یک حامی فرهنگ و هنر سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار