فراخوان بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان استان تهران 

تهران (پانا) - امور نوجوانان و دانش‌آموزی مجمع ملی جوانان با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان، سعی در شناسایی نخبگان و فعالان نوجوان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی، هنری، رسانه ای، اجتماعی دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان استان تهران 

به گزارش روابط عمومی مجمع ملی جوانان، هدف از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان شناسایی نخبگان و فعالان نوجوان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی، هنری، رسانه ای، اجتماعی است.

امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان سعی در جذب نخبگان و فعالان حوزه نوجوان دارد و با جذب و شناسایی این نخبگان، در تلاش است از پتانسیل و ظرفیت نوجوانان کشور که ممکن است توانایی و قابلیت های آنان برای نهادهای نوجوان محور ناشناخته باشد، استفاده کند. مجمع ملی جوانان با تشکیل این بانک، سعی در ایجاد سامانه ای منظم برای معرفی این نخبگان به نهادهای حمایتی دارد.

این مجمع در راستای پرورش و استفاده از ظرفیت های این نخبگان، ظرفیت های خانه جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان را بسیج می کند در همین راستا از نخبگان و فعالان نوجوان در عرصه علمی، ورزشی، هنری، رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و... استان تهران دعوت به همکاری می شود و می توانند از طریق پل های ارتباطی، Nowjavaan@ در اپلیکیشن ایتا ارتباط گرفته و ثبت نام کنند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار