زنگ آغاز فعالیت‌های تحصیلی و تربیتی مدارس استان زنجان نواخته شد

زنجان (پانا) - مراسم متمرکز آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ، استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولین استانی در محل آموزشگاه زنده یاد روغنی زنجانی ناحیه ۲ زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز فعالیت‌های تحصیلی و تربیتی مدارس استان زنجان نواخته شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همانطور که آموزش برای ما یک اصل اساسی است به همان اندازه سلامت دانش‌آموزان نیز برای ما یک اولویت اساسی محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: تلاش خواهیم کرد که با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به برگزاری فعالیت های آموزشی و تربیتی در مدارس اقدام کنیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی مسئولین استانی از جمله امام جمعه معزز و استاندار ساعی ابراز کرد: امیدواریم با همراهی و حمایت سایر ارگان‌ها و نهادها بتوانیم به شکل مطلوب نسبت به برگزاری تدریجی کلاس های حضوری با توجه به شرایط و تربیت دانش آموزان گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران به ایجاد شور و نشاط بیش از پیش در مدارس اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: هرچند بخش اعظمی از آموزش‌های ما به صورت مجازی پیگیری می‌شود، اما این را بدانیم که آموزش و تربیت دانش آموزان تعطیل بردار نیست.

در ادامه این مراسم از مادر شهید والا مقام رحیم جوادی تقدیر شد و از یادمان کنگره شهدای ۳۵۳۵ استان نیز رونمایی شد.

شایان ذکر است با نواخته شدن زنگ آغاز فعالیت‌های تحصیلی و تربیتی بیش از 200 هزار دانش آموز استان، امروز فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را شروع نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار